Odstąpienie od umowy

Wymiana, reklamacja bądź zwrot? Nic prostszego!

Poznaj 5 kroków wymiany lub zwrotu!

 

1.ZWROT:

 

                       Drogie Panie, być może otrzymany przez Was produkt nie spełnia Waszych oczekiwań, jest za mały bądź za duży.W takiej sytuacji możecie nam go zwrócić! Termin zwrotu wynosi 14 dni od momentu otrzymania przez Was przesyłki.

Uwaga! Jeśli odeślecie nam produkt po przekroczeniu terminu będziemy zmuszeni Wam go odesłać na Wasz koszt. Jeśli nie odbierzecie odesłanej paczki, wyślemy ją ponownie, ponownie też obciążając Was kosztami zwrotu paczki.

Uwaga! Każda paczka przed trafieniem w Wasze ręce jest starannie pakowania, a jej zawartość przechodzi test jakości! Mamy więc pewność, że wysyłamy Wam produkt wolny od wad. Jeśli jednak otrzymany produkt budzi zastrzeżenia tuż po odpakowaniu możesz do nas zadzwonić pod numer 608 368 706 bądź wysłać e-maila!

Zwracamy się z uprzejmą prośbą o szczególną dbałość produktu, którego chcecie nam zwrócić. Nie przyjmujemy produktów niosących jakiekolwiek ślady użytkowania, zabrudzenia, zapachy bądź pozbawionych fabrycznych metek!

 

Zwróć towar w 5 krokach:

1.Po pierwsze- dokument zwrotu!

Przygotuj wypełniony formularz zwrotu, który znajdziesz tutaj -> lub napisz go  samodzielnie własnoręcznie bądź komputerowo.

2. Po drugie- poinformuj nas o zwrocie!

Przygotowany już formularz zwrotu bądź sporządzony przez Ciebie dokument wyślij do nas na e-maila bądź poinformuj nas telefonicznie pod numerem: 608 368 706

3. Po trzecie- odeślij nam produkt wraz z formularzem zwrotu!

Zapakuj produkt w oryginalne opakowanie oraz

I. dołącz formularz zwrotu ( formularz MERSA bądź napisany odręcznie)

II. dołącz paragon bądź fakturę ( tzw dowód kupna)

Pamiętaj aby produkt był odpowiednio zapakowany, nie uległ zniszczeniu czy zabrudzeniu podczas przesyłki! Produkt musi posiadać wszystkie firmowe oznaczenia oraz metki, w które był wyposażony w momencie otrzymania przez Was paczki

4. Po czwarte- zaadresuj paczkę!

Zapakowaną paczkę, w której znajdziemy odsyłamy produkt oraz formularz zwrotu odeślij na adres: MERSA ul. Częstochowska 6, Przystajń 42-141

 

2. WYMIANA:

 

Otrzymany produkt powinien być większy, mniejszy bądź inny?

Skorzystaj z wymiany produktu na inny produkt. Wymianę produktu przeprowadzamy poprzez zwrot produktu, który chcesz wymienić oraz złożenie nowego zamówienia! Są to dwie oddzielne procedury, które łącznie tworzą wymianę produktu!

 

Wymień towar w 3 krokach!

  1. Po pierwsze- zwróć towar wg procedury zwrotu opisanej w dziale 1 zatytułowanym „zwrot”.
  2. Po drugie- złóż nowe zamówienia, zamawiając pożądany produkt, jako cel wymiany!
  3. Po trzecie- jeśli zależy Ci na szybkej wymianie, skontaktuj się z nami, a my opracujemy dla Ciebie zindywidualizowany tryb wymiany! Chcesz się z nami skontaktować? zadzwoń do nas lub wyślij e-maila!

 

3.Reklamacje dotyczące Towarów

 Produkt, który otrzymałaś posiada wady fizyczne?

Zastosowanie będzie mieć procedura reklamacji towaru.

Reklamacja w kilku krokach:

1.Po pierwsze- kontakt.

Jeśli produkt, który otrzymałaś posiada wady fizyczne, od razu się z nami skontaktuj! Zdzwoń pod numer: 608 369 706 bądź napisz e-maila na adres: mersa@int.pl

2. Po drugie- dołącz zdjęcie.

Jeśli istnieje taka możliwość zrób zdjęcie wady zaraz po odpakowaniu paczki. To pozwoli nam na bardzo szybkie rozpatrzenie reklamacji, a także będzie korzystne dla Ciebie. Dzięki temu, zostanie zniesiony po Twojej stronie ciężar dowodu, a my będziemy mieć pewność iż wada powstała z przyczyn od Ciebie niezależnych.

3. Po trzecie- dołącz formularz reklamacji.

Wypełni dokładnie formularz złożenia reklamacji i dołącz go paczki!

4. Po czwarte- paczka!

Zapakuj wadliwy produkt wraz z formularzem reklamacji do paczki!

Produkt powinien posiadać wszystkie firmowe oznaczenia i metki, a także dowód zakupu ( paragon lub faktura). Zaadresuj paczkę na adres naszego magazynu: MERSA Przystajń 42-141, ul. Częstochowska 6

 MERSA ustosunkuje się do każdego zgłoszenia reklamacyjnego niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

 

Reklamacji w MERSA nie podlegają:

  • Uszkodzenia produktu powstałe poprzez użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem.
  • Naturalne zużywanie się odzieży
  • Uszkodzenia spowodowane działaniem sił zewnętrznych lub mechanicznych tj: poplamienie, rozprucie, otarcie, oderwanie zamka, guzika, ozdób itp
  • Zmiana koloru produktu poprzez niedostosowanie się do warunków prania

 

Reklamacji w MERSA podlegają:

Reklamacji podlegają przedmioty oryginalnie wadliwe. Odpowiadamy przed konsumentem za wady przedmiotu przez okres 1 roku od daty wydania tego przedmiotu.

Nasza firma jest odpowiedzialna z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego produktu z Umowa Sprzedaży.

Każdy zwracany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny - pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, zwrócimy Ci wszelkie poniesione przez Ciebie koszty transakcji.

Podstawa prawna/ Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.):

 1.Podmiot prowadzący sklep internetowy jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] - 556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.

2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw gwarantowanych ustawowo, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres e-mail. Podmiot prowadzący sklep internetowy zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Nierozpatrzenie reklamacji w powyższym terminie oznacza uznanie jej za uzasadnioną.

 

3.Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w wersji rozszerzonej:

 

1.Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 12.

2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

 3.Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas- MERSA (F.P.H.U KAMILA, ul. Częstochowska 6, 42-141 Przystajń - więcej informacji w zakładce „KONTAKT”) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Oświadczenie może być złożone za pomocą:

 

  • poczty elektronicznej, wysyłając e-mail na adres:
  • pisemnego oświadczenia wysłanego na adres: Przystajń 42-141, ul. Częstochowska 6
  • wzoru formularza odstąpienia od umowy i przesłąnego e-mailem bądź pocztą

 

4.Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Odstąpienie od umowy”. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

 Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszą skrzynkę mailową. 

 

5. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).”

 

6.Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

7.Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym).

 

8. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

 

9.Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: MERSA ul. Częstochowska 6, Przystajń 42-141;

 

10. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 

11. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

 

12. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:

Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

 

Pozdrawiamy serdecznie,

zespół MERSA 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel